Wednesday, February 11, 2009

Holiday


Rasanya tempoh 4 minggu berehat dah cukup untuk saya,ermm... memang lama dah tak update blog,semoga Allah bagi kekuatan untuk hambaNya yang sorang ni..

Baru-baru ni saya memasuki pertandingan debat b.arab,wahh ni merupakan pengalaman first saya debat dalam bahasa asing selain bahasa melayu dan jawa..hehe

Sebenarnya penyertaan saya dalam debat ni bukanlah suka-suka,tapi saya ingin mengexplore keupayaan dan kebolehan diri.

Keupayaan dan kebolehan sebenarnya perlu dicari,diterokai,diadakan..ianya bukan bersifat tiba-tiba ada.

Justeru,marilah sama-sama kita koreksi diri,tingkatkan prestasi dan mantapkan rohani..

Semoga Allah merahmati kalian.

1 comment:

  1. Assalamualaikum w.b.t. tahniah krn berjaya mnguji diri utk jadi lebih brani dan menmbh keyakinan diri..apa2 yg kita lakukan tu mstilah disertai dgn niat yg betul kn??sementara ada peluang,rebutlah ia dan lakukan yg terbaik..ucu sokong 100% apa yg achik wt tau..hehe..slm juang!

    ReplyDelete